Medewerker HRM Administratie
Wie zijn wij
Jouw baan als medewerker HRM administratie
Je bent:
- Verantwoordelijk voor een correcte afhandeling op het gebied van de Verzuimadministratie en Leren en Ontwikkelen, zowel uitvoerend als controlerend;
- In staat om je werkzaamheden zelfstandig en in teamverband te organiseren;
- In staat om knelpunten tijdig te signaleren en een bijdrage te leveren aan een oplossing. Daarnaast denk je mee in het verder digitaliseren en optimaliseren van de bestaande werkprocessen en ben je in staat om nieuwe wetgeving en beleidskeuzes te integreren in het administratieve proces.
Wat wij bieden
- Een tijdelijke en uitdagende functie van 32 uur per week
- € 2.393 - € 3.360 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek, CAO Gehandicaptenzorg FWG 35
- De mogelijkheid om meer uren te werken via aanvullend flexibel werk
- Eindejaarsuitkering van 8,33% en 8% vakantiegeld
- Reiskostenvergoeding
- Diverse doorbetaalde cursus -en opleidingsmogelijkheden
- Zo goed als onbeperkt leren middels e-learning van GoodHabitz
- € 750 euro fiscaal voordeel voor de aanschaf van een telefoon, fiets, laptop, of het abonnement van jouw sportvereniging
- De mogelijkheid extra verlofuren fiscaal voordelig te kopen en te verkopen
Informatie
Je werkt bij Ipse de Bruggen vaak met kwetsbare cliënten. Daarom zijn wij zeer zorgvuldig in ons selectiebeleid. De aanvraag Verklaring omtrent het gedrag (VOG), het navragen van referenties en het opvragen van informatie bij de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd maken om die reden onderdeel uit van de selectieprocedure.
Voor informatie kun je contact opnemen met Medewerkers HR Administratie Nicolien Laros, tel: 06 - 12 25 37 83 (di, wo. en vr. van 08.00 – 16.30 uur) of Seeta Brandt, tel: 06 - 82 08 29 36 (di. do. en vr. van 08.15 – 16.00 uur). Het gaat om een overeenkomst voor een jaar. De eerste gesprekken zullen plaatsvinden in het Servicekantoor in Zoetermeer.
Publicatiedatum
Solliciteer voor
- Zoetermeer